luni, 11 iulie 2011

Clipe

De ce m-as plange? "Nu am motive" -- asta-mi spune mintea- , dar inima nu e chiar asa convinsa . De ce sa ma mai gandesc la asta ? De ce sa incerc sa caut scuze , cand raspunsul il stiu clar ? 
Stiu ca oamenii dezamagesc , iar asta se intampla cel mai des , dar de ce  mintea mea nu poate intelege ceva relativ simplu care este evident foarte clar , cum ar fi "fratee gata , nu am vrut si nu am vrut asa ca v-am lasat singure acolo ". Da? Multumesc! Chiar nu aveam nevoie de ajutorul vostru ca sa inteleg cum e firea omului . 
Nu e vina ta ? Nu ! Nici a ei ? Nu! Nici a lui ? Nu! E vina mea ? Da . De ce ? Pentru ca ma las pacalita in loc sa privesc simplu realitatea . 
Increderea capatata in eternitatea asta , se poate pierde intr-o clipa printr-un simplu gest . Viata este complicata ? Da este , nu a zis nimeni "Nu" , dar de sigur trebuie sa stii s-o traiesti 
O simpla clipa de neatentie si s-a dus . Dar nu-i nimic . Treci peste ! Pana cand ? Macar incearca ! Lasa-te pe mana "inimii " si nu mai tine cont de ratiune . 
Cat de simplu ar fi daca as putea lasa asta sa treaca , dar nu vreau asa usor . Dar poate ca supararea mea este pe moment , poate ca va trece , poate ca peste cativa ani ne vom uita in urma si vom rade copios amintindu-ne de momentele copilariei ,poate ca fac o drama din asta . Dar intrebarea este : chiar merita ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu