luni, 6 iunie 2011

Comportament Suspect

  M-ai otravit cu dragostea ta . Nu mai simt cum inima imi bate . Incep sa devin din ce in ce mai rece precum gheata si un sentiment placut ma duce spre o alta lume , una plina de culoare .Vad lumina alba care ma cheama spre abis , simt ca vreau sa plec acolo . Este rece . Brr . Inghet ! Stai . Simt ca-mi ard picioarele . Inima incepe din nou sa-mi bata .Aud voci straine care-mi spun sa nu ma duc in LUMINA . Vad o flacara care ma trage si simt frigul care ma cuprinde . Brusc ma trezesc si te vad acolo , nepasator , ca si cand nici nu as fi existat .  
   M-ai uitat ? Imi pun o intrebare ce pare a fi clasica si ma indrept spre tine . Te strig ! De ce nu ma vezi ? Mana mea rece se asterne lin pe fata ta , dar tu nu faci nimic . Parca nici nu o simti . Ma aplec si te sarut . Nimic! 
   Eu te vad pe tine . Plangi . Tu de ce nu ma vezi ? Te ridici si pleci. Ma uit in jur nu este nimic . Eu unde sunt ?!
 Simt cum corpul meu ma cere inapoi , dar daca tu nu mai esti langa mine de ce as veni ? Vad cum lumina alba devine din ce in ce mai mare acoperind totul in jurul meu . Ce naiba sa fac ? Mai am cateva secunde de gandire . 
Sper ca e alegerea cea buna si ma arunc in corpul meu rece . Deja simt cum venele vor sa explodeze . Simt sangele care incepe din nou sa alerge in mine . Deschid ochii si te vad . Ai fost tot timpul langa mine . Iubirea se imprastie prin camera si eu ma arunc in bratele tale . 




Inceputul celui de-al treilea roman . "Comportament  Suspect" 

2 comentarii: