miercuri, 1 iunie 2011

Masca

Zic ca nu mai vreau sa aud de tine , dar clar mint.  Numai la tine ma gandesc .
Zic ca nu te mai suport . Si ce ? Lumea chiar crede ?
Zic ca nu imi mai pasa de tine ! Rezolv ceva?
Zic ca nu mai avem nicio legatura . Dar nu , nu putem sfarsi asa trist .
Te evit .Ma eviti . Asta inseamna SFARSITUL.
Si totusi gandesc altfel , dar de ce sa apun adevarul ? conteaza? NU . Nu conteaza asa ca prefer sa ma ascund dupa masca neagra care acopera si alunga delicatetea rafinatului alb ce socheaza mereu prin puritatea sa . Desi aleg aceasta cale "neagra", in mintea mea predomina "albul" care ma va salva mereu de la distrugere , care poate va avea puterea sa alunge rautatea negrului.
In mine exista doua EU ? Da . Exista si aceste doua Eu ma salveaza mereu din situatii dificile si sunt acele doua stari care se contopesc si formeaza personalitatea mea .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu