duminică, 26 februarie 2012

Diavol

Nu stiu cine sunt . Nici nu stiu ce vreau . Port in suflet un razboi . Simt ca ma sufoc . Ma multumesc cu o identitate falsa . M-am nascut ca majoritatea oamenilor , cu o personalitate gresita , crezand in ingeri , dar stii ce este absurd ? Nu exista ingeri pe pamant . Din cate am simtit , mi-am dat seama ca , de cele mai multe ori raul invinge , ciudat , pentru ca mereu a fost vorba despre BINE , "binele care invinge mereu "raul". 


Totul incepe cand un mic diavol se naste , credem ca este alesul , ca va participa la schimbarea lumii si il sfatuim si ii cerem sa faca cum vrem noi . In zadar ... si ne dam batuti , renuntam sa mai luptam pentru schimbarea lui , ii dam drumul in lume lasandu-l sa devina ca toti ceilalti . Un om cu caracter, cu dubla-personalitate , care mereu incearca sa se multumeasca pe sine , care minte , care  se gandeste numai la binele lui , care ar renunta la tot daca ar sti ca asta il face pe el fericit sau nu ar renunta la nimic din ce este al lui , care incearca sa fie intotdeauna primul , care se zbate sa ii fie bine , care uita de ceilalti . Si se minte pe el , si isi tot spune ca asta este cel mai bine . Uita de altii atunci cand el este unde trebuie si pana la urma ajunge sa aiba un sfarsit tragic. Nimeni nu il viziteaza atunci cand are probleme . Si ramane singur fara speranta desi nu-si planuise asa finalul . 


Ne nastem . Traim . Si intr-un final ajungem sa murim , dar nu ne evaporam definitv , pentru ca mereu va fi cineva care ne va duce dorul , care-si va aminti ca am existat . Dar atunci cand i-ai dat pe toti la o parte , cand ai renuntat la toti pentru a ajunge cat mai sus , cine isi va mai aminti de tine ?

2 comentarii:

  1. Oamenii cred numai ce vor sa creada. Tu vrei sa crezi că n-ai o aură protectoare. Şi totuşi, ai. Îngerii sunt diferite întruchipări, persoanje, persoane. Îngeri există şi sunt în permanenţă lângă tine. Sub forma prietenilor şi familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Termenii de "inger" si "diavol" i-am folosit in sens figurat , nu m-am referit strict la inger trimis de dumnezeu . Este vorba despre caracterul oamenilor .

    RăspundețiȘtergere