marți, 15 mai 2012

Artificii.

    Ma invartesc si aleg alt drum . Fac un dans al mortii . Uit de orgoliu . Alung fericirea si ma inchid in mine . Simt cum imi urla muzica in cap , vreau sa tip . Tip cat pot de tare , dar nu aud nimic . Deschid gura , te chem la mine ! Defapt stai acolo ! Chiar n-am nevoie de tine ! Ba nu stii ce ?! Totusi vino , vreau sa te am aici pentru eternitate . Imi intreb inima ce crede , dar raspunde constiinta . Raspunsul nu este tocmai cel la care ma asteptam . Plec ! Desi ma intorc . Fac parte dintr-o lume , dar aleg alta . Nu stiu nimic desi am incercat totul . Ma grabesc sa prind un nor desi sunt cufundata in noroi . 
Sar in aer . Ating cerul . Este o senzatie al nabii de placuta care ma face sa nu-mi doresc altceva decat locul in care pot zbura . M-arunc inapoi . Picioarele-mi danseaza pe apa limpede ca cerul . Ochii-mi stralucesc reflectandu-mi sonata lunii . Plec spre nicaieri . Si ma intorc din paradis . Viata mi se-nvarte intr-un cerc . Cad . Ma ridic . Plang . Imi sterg lacrimile . Ma impiedic . Nicio problema vine vartejul si ma ridica  . Ma innec, dar simt cum renasc. Rasuflu usarata . Se intampla sau nu . Intind mana si ating usor cu varful degetelor fericirea . Apoi cad in intuneric . Ma ridic din nou si plec iar spre a atinge ceva asemanator cu cea pe care o crezusem fericire , dar dau de altceva mult mai intens care pare mult mai frumos decat cel dintai . Eee si cad iar. 
Nu ma las ! Ma ridic ! Imi sterg lacrima si plec spre o destinatie aparent imposibila si merg , merg , nici nu ma opresc pentru ca nu are limite , este infinita si eterna . Merg , merg , dar pe drum imi apare in cale un necunoscut care devine totul fancadu-ma sa explodez ca un foc de artificii . 





2 comentarii: