duminică, 23 ianuarie 2011

Clipe

Si mai sunt cateva luni ...
  
     Imi aduc aminte si acum prima noastra zi impreuna , in care nu cunosteam decat un baietel blondut .
     Imi aduc aminte cum Andrei V. a declarat in fata copiilor , a parintilor ca vrea sa se faca director .  
     Imi aduc aminte cum in clasa a 5a, in drum spre Navodari ,Mihnea i'a prins capul in usa de la compartiment Laurei R.
     Imi aduc aminte cum in clasa a 7a cand a venit Andra la noi , stimatul nostru Andrei V. a declamat in fata clasei " Ho ma . Luati'o mai usor.Lasati'o sa se obisnuiasca cu JUNGLA ! "
      Astia suntem noi ! 




                                                    Deja mi'e dor de voi !
    

3 comentarii:

  1. JUNGLA ....singuru' lucru bun cand e luni e ca mergem in JUNGLA >:D<.....BAI MONSTRULETI DIN JUNGLA VA IUSC MAH :x:x:x::x:x

    RăspundețiȘtergere
  2. scz "iubesc" trebuia sa scrie acolo da' getu' conteaza :D

    RăspundețiȘtergere