miercuri, 16 februarie 2011

A insela

  Ce inseamna acest verb „ a insela „ ? Eu insel , tu inseli , el inseala? Bun si? L’am conjugat si ce am rezolvat ? Nimic .
Deci totusi nu am reusit sa imi dau seama ce inseamna acest verb . Poate avea mai multe sensuri, nu ? Categoric da . Poate fi „ eu ma insel in privinta problemei „ – in cazul in care este o eroare nu ? Dar nu la asta ma refer . Eu ma refer la verbul folosit intr’o relatie in care domnul X a inselat’o pe iubita lui pe care o adora , dupa care suspina acum , pentru care acum ar face orice . Si totusi daca el zice asta , de ce a inselat’o ? Pentru ca a fost naiv , pentru ca nu stia ce face ? Dupa cum bine stiti exista si un „dar” , cel putin la mine exista tot timpul , asa ca , dar de  ce a facut’o pana la urma , nu ? Parca o iubea ? Totusi notiunea de „a insela” exista din cele mai vechi timpuri si eu tot nu imi explic cum un om care iubeste un alt om il poate insela .
   Pana nu pierzi pesoana iubita nu iti dai seama cat inseamna ea pentru tine . Asa ca baietilor sau fetelor nu inselati persoana pe care o iubiti ! Adevarat, toti oamenii gresesc ,nu ?Dar daca iubesti pe cineva cel mai mare pacat este sa il lasi sa plece de langa tine .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu