vineri, 13 mai 2011

Bucura-te

Sa nu iti fie teama ca ai plecat , bucura-te ca s-a terminat!
Sa nu plangi dupa ce ai lasat aici , bucura-te ca ai scapat!
Sa nu plangi dupa mine , bucura-te ca m-ai cunoscut!
Sa nu uiti cat de mult eu te-am iubit !
Sa nu incetezi niciodata din a ma pazi de rele .
Sa nu pleci niciodata de langa mine . 
Sa nu te gandesti niciodata la ce-ai lasat in urma . 
Sa nu-ti fie frica de ce o sa gasesti acolo.
Sa nu uiti niciodata ca mai bine acolo sus decat aici jos. 
Sa nu imi spui niciodata adio pentru ca mai bine fara . 
Sa nu plangi cand te gandesti ca te-am pazit cand ai fost suparat. 
Si sa te gandesti la mine ca la prima ta raza de soare . 
Si nu uita cat de mult te-am iubit .
Si sa nu plangi cand cu lacrimi in ochi iti spun : 
ADIO!
In memoria zilei de 11 mai 2011.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu