joi, 12 mai 2011

Nu te voi uita!

 Nici macar nu o sa ma mai chinuiesc sa inteleg pentru ca am realizat ca pentru a merge mai departe trebuie sa renunt la anuminte persoane pe care le-am iubit . Si mereu plang cand ma gandesc ca trebuie sa le las in urma si sa imi continui viata singura , fara alinarea lor . 
 Nici macar nu o sa mai imi pese de ce s-a intamplat asta .  
 Sa nu-mi spui niciodata adio pentru ca nu am nevoie . Sa nu-ti iei niciodata la revedere pentru ca va fi  mai rau . 
 Sa nu plangi cand ma vezi la capul tau. Sa nu te gandesti ca mai dezamagit  . Sa nu iti para rau ca m-ai lasat singura pentru ca e mai bine sa fi acolo sus decat aici jos unde rautatea este la ordinea zilei . 
 Sa nu suspini dupa zilele in care ma vedeai si veneai la mine pentru ca nu ai de ce . 
 Sa nu fii trist pentru ca eu te-am iubit mereu . Sa nu pleci niciodata de langa mine si sa ma aperi mereu .
 Sa nu uiti niciodata cat de fericit ai fost alaturi de ai tai .
 Si sa nu uiti niciodata cat de mult te-am iubit .
 Si sa nu uiti niciodata cum eu cu lacrimi in ochi iti spun :
               ADIO!
In memoria zilei de 11 mai 2011 . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu